سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیم کارت اعتباری رایتل

نظر

مشترکانی که تمایل به خرید سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل دارند می‌توانند علاوه بر خرید سیم‌کارت اعتباری، یکی از بسته‌های آغازین را به دلخواه خود به همراه سیم‌کارت خریداری نمایند.بسته‌های آغازین ترکیبی از خدمات ارتباطی با حجم‌های متنوع ترافیک اینترنت، تماس صوتی درون و برون شبکه و پیامک می‌باشد که متناسب با نیازهای مختلف ارتباطی افراد طراحی شده‌است.مشترکان از راه های زیر میتوانند اقدام به خرید و اطلاع از قیمت سیم‌کارت استفاده کنند.

1.مراجعه به بخش ثبت‌نام و خرید سیمکارت 2.مراجعه حضوری به فروشگاه‌های رایتل3.مراجعه حضوری به یکی از نمایندگان فروش سیم‌کارت

نکاتی درمورد بسته های آغازین نیز وجود دارد که شامل موارد زیر است:

- این بسته ها فقط شامل پیامک‌های درون شبکه رایتل می باشند. (توجه: در هیچ یک از بسته ها محدودیتی در ارسال پیامک به زبان فارسی و انگلیسی وجود ندارد.)

-قیمت‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد.

-مصرف از حجم ترافیک عادی خدمات داده (در قالب بسته یا تعرفه عادی) جهت بازدید و استفاده از خدمات و محصولات بومی که فهرست آنها در صفحه ترافیک بومی آمده است، مشمول 50% کاهش تعرفه است، به عبارت دیگر، به ازای هر واحد مصرف ترافیک داخلی نصف تعرفه عادی از حساب شما مشترک عزیز کسر می گردد. در هنگام مصرف خدمات داده در قالب بسته خریداری شده نیز مصرفِ هر دو واحد ترافیک داخلی معادل یک واحد محسوب می شود. لازم به ذکر است، مصرف سرویس اینترنت در وب سایت های بین الملل همچنان با تعرفه همیشگی صورت می گیرد.